Hur fungerar Baemingos support?

Support

Vi erbjuder tre olika supportnivåer:

  • Daylight gäller måndag - fredag mellan klockan 08:00-18:00*
    (Ingår i alla våra avtal)
  • Sunset gäller måndag - söndag mellan klockan 08:00 - 22:30*
    (Jourlicens Sunset behövs)
  • Sunrise gäller måndag - söndag 08:00 - 03:00*
    (Jourlicens Sunrise behövs)

Vad är nytt?

Ni ringer till vårt telefonnummer, 010 - 204 02 04, med följande knappval:
1. Daylight support - ingår alltid
2. Sunset jour - efterfaktureras ifall licens inte innehas
3. Sunrise jour - efterfaktureras ifall licens inte innehas

Är ni osäkra på vilken nivå ni har, kan ni alltid kolla med er chef eller mejla oss.
Vill ni utöka ert supportavtal, vänligen kontakta vår säljavdelning  här!

Ni kan alltid mejla oss på support@baemingo.com så svarar vi så fort vi kan!

Jour

Samtal under jourtiden gäller enbart driftkritiska förfrågningar. Skulle ett ej driftkritiskt ärende komma in under jourtiden, kommer ni att debiteras för arbetet.

Är ärendet inte så akut?

Ni kan självklart mejla in ert ärende till oss här, och vi prioriterar och bedömer tidsåtgången nästkommande vardag. Ni kan även ringa oss under våra öppettider, måndagar till fredagar mellan klockan 08:00 - 18:00*.

 

Har ni några frågor eller funderingar är ni varmt välkomna att höra av er till oss.

 

*Gäller med undantag för Svenska helgdagar